Tips Untuk Menang Jackpot SCR888

Jika anda seperti saya yang telah deposit beribu-ribu ringgit dalam permainan SCR888, anda pasti tahu SCR888 ada banyak peluang untuk kena jackpot tiap tiap hari. Saya akan berkongsi dengan anda tips and teknik untuk bermain supaya anda boleh meningkatkan peluang untuk mendapat jackpot SCR888.

Adakah jackpot hanya diberi kepada pemain modal besar?

Tidak! Jackpot SCR888 semua dibagi secara random dan sistem mereka tidak akan memilih pemain besar sahaja. Anda kena tahu, untuk meningkatkan peluang jackpot anda, anda kena main sebanyak mungkin supaya kebarangkalian untuk kena jackpot akan naik. Untuk membagi anda contoh, setiap kali saya kena jackpot SCR888 biasanya saya telah bermain banyak jam dan spin banyak kali. Ini sebab semakin banyak saya spin, semakin tinggi kebarangkalian saya meningkat. Itulah salah satu teknik yang saya telah kaji ada result yang solid.

Jangan tunggu lari, mari register dan menang besar.

http://www.3star88.net/my/slot.html

Taruh besar-besar atau kecil?

Dalam SCR888, tidak kisah anda bermain besar atau kecil. Jackpot memang dibagi secara random dan walaupun ada bermain RM2 atau RM0.50 setiap spin, peluang mendapat jackpot anda masih sama. Tapi, saya dan kawan-kawan saya memerhati ada korelasi dengan nilai jackpot dan nilai taruhan. Semakin banyak anda bertaruh, semakin tinggi nilai jackpot bila anda dapat. Tetapi, kalau modal anda kurang, janganlah taruh besar besar dan tamak. Main kecil-kecil sudah cukup. Main lebih rounds lebih bagus dengan konsep Gambling Mathematics ini.


Ada game yang peluang dapat jackpot lebih tinggi?

Dalam permerhatian saya, setiap game untuk dapat jackpot pun hampir sama. Sistem SCR888 tidak memilih game baru ke lama untuk memberi lebih jackpot. Setiap game ada ciri pengiraan jackpot sendiri dan keberangkalian hampir sama. Saya recommend anda memilih game yang anda betul betul enjoy sebab tiada manfaat anda berlompat game game hanya untuk dapatkan jackpot.

ID anda tiada luck / Agen yang tiada luck?

Ada banyak pemain SCR888 yang selalu tuduh ID / agen mereka tiada luck. Saya ingin bagi tahu anda memang tiada ID / agen yang lucky. Semua ID dalam SCR888 ada peluang untuk dapatkan jackpot. Saya telah cuba banyak ID dalam SCR888 dan semua ada result yang sama. Faktor ID / agen yang tiada tuah memang tahyul pemain SCR888.
Saya berharap part 1 telah membagi anda sedikit pengetahuan tentang teknik-teknik yang saya guna. Untuk ketahui lebih teknik yang saya telah kaji dan analisi saya yang lebih mendalam tentang jackpot SCR888!

Comments

Post a Comment